Algemene voorwaarden
Afspraken
Omdat ik mijn klanten 100% aandacht wil geven, werkt Salon Marianne alleen op afspraak. Ook voor het afhalen van producten en cadeaubonnen. Afspraken kunnen telefonisch, via mail, WhatsApp, online of in de salon gemaakt worden.
Wanneer u een reservering maakt bij Salon Marianne gaat u automatisch akkoord met de vooraarden.
Kom op tijd op uw afspraak. Als u later bent, ben ik genoodzaakt om uw behandeling in te korten, zodat ik de volgende klant niet hoef te laten wachten. Wanneer er niet meer voldoende tijd is om een goede behandeling te geven, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst worden. De behandeling zal dan wel in rekening gebracht worden aan de hand van de annuleringsvoorwaarden.
Annuleren
U kunt 24 uur van te voren u afspraak annuleren indien nodig. Heeft u een afspraak op maandag en u wilt deze annuleren, dan dient u dit uiterlijk voor zaterdag 15.00 uur door te geven.
Indien u later annuleert of de afspraak vergeet zal de eerste keer 50% van de behandelkosten in rekening gebracht worden. Bij een herhaling zullen de gehele behandelkosten in rekening gebracht worden.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar. Op de dag van de behandeling dient u de bon mee te brengen. Vergeet u deze, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.
Al u niet op de afgesproken afspraak komt, dan wordt de cadeaubon geannuleerd. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.
Algemeen
- Huisdier zijn niet toegestaan.
- Kinderen onder de 16jaar behandel ik alleen onder begeleiding met een ouder/verzorger
- Parkeren kan op eigen terrein en is gratis.
- Betaling kan via de pin of contant.
- Aangegeven tijden zijn incl. binnenkomst en afrekenen.
- Roken is niet toegestaan
Ik geef geen behandelingen bij:
- Griep of hevige verkoudheid
- Koorts/Koortslip
- Besmettelijke (huid)ziekten
Producten retourneren
Retourneren of ruilen van aangeschafte producten kan alleen binnen 8 dagen na aankoop, mits het product ongeopend en/of ongebruikt zijn.
Klachten of ontevreden?
Ondanks ik er alles aan doe goede kwaliteit te bieden, kan het een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Ik stel het zeer op prijs dat u het mij laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Als wij er samen niet uit kunnen komen, dan is Salon Marianne aangesloten bij een klachtencommissie waarbij u terecht kan.